20 February 2012

Surat Dari Pembaca #2: Ini Sungguh Mengujakan!

[Kredit]
Salam Enche Gabbana,

Saya antara jutaan pembaca yang baru menjumpai dan mengfollow blog enche. Alhamdulillah, saya sgt tertarik dgn segala input dan perkongsian yang ada dalam blog kamu.

Blog kamu antara blog yang akan saya buka seawal pagi di ofis. Saya sendiri menantikan pencerahan dan perkongsian daripada kamu.

Terus terang saya katakan saya teringin sungguh untuk menjoinkan diri ini dalam dakwah dan tarbiyah yang mana saya penah terjebak masa zaman belajar dulu (Tapi masa tu agak janggal dan hanya pergi join sekali dua saja).

Tapi jauh di sudut hati ni saya nak sgt join semula bulatan gembira sbb saya tau manisnya berbulatan gembira (pengalaman berbulatan gembira sekali dua tdi). Saya menyatakan niat ni sbb saya ingin sekali mengenali  dan join bulatan gembira kamu. Ingin sekali!!!

FYI, sekarang saya berkerja di Dubai dan akan pulang somewhere in April for 2 weeks. Saya skrg diattachedkan ke sini utk sethun n habis somewhere in Oct 2012.

Ingin sekali bersuai kenal dan bergaul ringkas sekiranya saya pulang ke Msia dalam bulan April 2012. InsyaAllah.

Ur Sincerely,
[Inche M]

***

Dah lama tak hapdet belog. Basah idea, tapi entah, mungkin tangan dan hati yang kering. Wuwuwuwu.. Bunyi tangisan yang hodoh di tengah hari yang hening lagi mengantuk. Jadi untuk memudahkan urusan dan tidak mengecewakan anda yang sudah lama menantikan hapdet terbaru daripada saya, saya kongsikan surat ini dengan izin Inche M sendiri.

Sangat gembira dan teruja membaca surat Inche M ini. Apatah lagi amat jarang menerima surat sebegini dari golongan lelaki. *koff koff*

Jujurnya, saya memandang ke hadapan untuk bersua muka dan bertemu mesra dengan Inche M pada bulan April ini, Insha-Allah. Tertanya-tanya, bagaimanalah agaknya rupa Inche M; gendang-gendut tali kecapi? Bertanduk dua..? Hensem kachak bergaya? Bercermin mata Harry Potter..? Aish, macam nak pergi bertemu-janjilah pula! Wahahaha.. Err.

Doakan pertemuan kami nanti akan melahirkan sesuatu yang diredhaiNya! Doakan juga, pertemuan kami nanti bakal melayakkan kami menjadi salah satu daripada tujuh golongan yang dijanjikan perlindungan 'ArasyNya di Mahsyar nanti!

Senyum, mata bersinar-sinar.

-gabbana- 

3 Caci Maki Puji Muji:

Cik Prada 20/02/2012, 16:42  

InsyaAllah.
Ukhwah till Jannah

cipansakti 21/02/2012, 06:01  

inche gabbana osem,

cepat, cepat basahkan jiwa anda semula dan hapdet belog ini!

kami sedang menantikan 'laser otrohamba' dari anda untuk membakar kami semua sampai jadi abu lagi!

cepatan dong! *sambil kipas-kipas inche gabbana*

Qazfashop 21/02/2012, 15:39  

best!.

Related Posts with Thumbnails
"Sesungguhnya Allah membeli dari orang-orang mukmin, baik diri mahupun harta mereka dengan memberikan syurga kepada mereka. Mereka berperang di jalan Allah; sehingga mereka membunuh atau terbunuh...

Maka bergembiralah dengan jual beli yang telah kamu lakukan itu, dan demikian itulah kemenangan yang Agung."

-At Taubah, 9:111

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP